القائمة الرئيسية

الصفحات

شحن الرصيد مجانا من هدايا كرت القوة فودافون2021


السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اهلا ومرحبا بكم يا شباب فى موضوع جديد وحصرى على موقع ومدونة فرى نت شو،سوف نشرح لكم طريقة شحن رصيدك مجانا من شبكة فودافون ياشباب ،وهذا من خلال هدايا كروت القوة من شبكة فودافون ،وسوف تحصل على كروت الشحن من كروت القوة من خلال تطبيق انا فودافون يا شباب وبطريقة سهلة للغاية.

شحن رصيد مجانا من فودافون

شحن رصيد فودافون مجانا من هدايا كروت القوة2021

وللحصول على شحنات هدية من كروت القوة من فودافون يا شباب كل ما عليك بعد تحميل تطبيق انا فودافون وسوف أضع الرابط الخاص بة فى أسفل التدوينة يا شباب تقوم بفتح التطبيق مع تشغيل بيانات الهاتف الخاصة بشبكة فودافون حتى لو لم يكن معك رصيد اوباقة،وبعد الدخول على التطبيق ياشباب من خلال الدخول علية برقم هاتفك تلقائيا.
وبعد فتح تطبيق انا فودافون ياشباب سوف تضغط على الصورة الموجودة أسفل كلمة كارت القوة،وتضغط عليها وبعد الضغط على الصورة سوف تفتح صفحة أخرى.

ومن خلال هذا الصفحة يا شباب سوف تضغط على المربع المكتوب بداخلة جروب مع بعض اقوى،وبعد الضغط على هذا المربع يا شباب سوف تظهر امامك صفحة أخرى ويوجد بها هدايا كروت القوة من فودافون.

مع العلم ياشباب أن هدايا كروت القوة بتجدد كل وقت وكل يوم ،بمعنى انك لو دخلت كل يوم الجروب سوف تلاحظ انة تم إضافة كروت شحن جديدة من كروت القوة من فودافون.

ولكى يمكنك شحن رصيدك من هدايا كروت القوة من فودافون يا شباب هو أن تختار أى كرت وتضغط على استمتع بالعرض،وبعد الضغط على استمتع بالعرض سوف تظهر امامك صفحة أخرى ومكتوب فيها جارى تنفيذ طلبك ،هديتك فى طريقها اليك،هيجيلك رسالة تأكيد فى اقرب وقت.

وسوف تأتيك رسالة بشحن رصيدك بوحدات مجانية من شبكة فودافون ،تقدر تستخدمها فى الرصيد الدقائق والانترنت المجانى ورسائل الsmsلمدة24ساعة وبطريقة مجانية من شبكة فودافون من خلال هداياكروت القوة.

فديوا شرح شحن الرصيد مجانا من هدايا كرت القوة فودافون2021


ويوجد هدايا أخرى يا شباب من كروت القوة من فودافون،وهى عند تجميع جملة مع بعض اقوى سوف تحصل حلى هدايا مجانية من شبكة فودافون من خلال كروت القوة من شبكة فودافون2021

ويمكنكم تحميل تطبيق انا فودافون2021 من موقع جوجل بلاى من هنا

وبهذا تكون قد حصلت على كروت شحن هدية ومتجددة من كروت القوة من فودافون .

ونتمنى منكم متابعتنا من خلال الضغط على متابعة لكى ليصلكم اشعار لأى موضوع جديد أو تدوينة جديدة على موقعنا فرى نت شو
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

تعليقات

التنقل السريع